Πως θα βρω ένα προϊόν;
Μπορείτε να βρείτε όποιο προϊόν θέλετε με δύο τρόπους:
- Αριστερά στη στήλη με τις κατηγορίες προϊόντων επιλέγετε την κατηγορία που επιθυμείτε. Έπειτα κάνετε κλικ
επάνω στο προϊόν εάν θέλετε να έχετε κάποιες παραπάνω πληροφορίες γι' αυτό,
διαφορετικά πατάτε το κουμπί Προσθήκη στο καλάθι που βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν και
αυτό μπαίνει αυτόματα στο καλάθι με τις επιλογές σας.
- Από την επιλογή Αναζήτηση στο κεντρικό άνω σημείο των σελίδων. Κάνετε αναζήτηση επιλέγοντας όποιο κριτήριο θέλετε εσείς ή και όλα.
Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;
Αν παρά την αναζήτηση στο site δεν έχετε καταφέρει να βρείτε το προϊόν που θέλετε
τότε μπορείτε να το παραγγείλετε είτε ηλεκτρονικά στη διεύθυνση
sales@e-shop.cy, είτε
σε έναν από τους πωλητές μας στο τηλέφωνο 25 020200
Πως μπορώ να περιηγηθώ στο site σας;
Στα ράφια του ηλεκτρονικού μας καταστήματος
απλώνεται ένα ολόκληρος κόσμος τεχνολογίας, τον οποίο μπορείτε να έχετε στη
διάθεσή σας με ένα κλικ. Για μεγαλύτερη ευκολία στην αναζήτηση έχουμε
διαιρέσει την τεράστια γκάμα προϊόντων μας στις υποκατηγορίες από όπου μπορείτε
να περιηγηθείτε και να βρείτε το προϊόν της επιθυμίας σας.
Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την
Αναζήτηση, που θα σας οδηγήσει κατ' ευθείαν
στη συγκεκριμένη επιλογή σας.
Τι είναι το καλάθι αγορών;
Είναι ότι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα.
Μπορείτε με το κουμπί Προσθήκη στο καλάθι να τοποθετείτε
εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το
αφαιρείτε με το κουμπί Διαγραφή. Το ότι έχετε τοποθετήσει
ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή
διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε
επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.
Πώς μπορώ να παραγγείλω;
Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή
από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο
Προσθήκη στο καλάθι δίπλα στο προϊόν που σας
ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό 'καλάθι αγορών' σας.
Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο σύνδεσμο
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΦΟΡΜΑΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ που βρίσκεται κάτω
από την λίστα προϊόντων που έχετε στο καλάθι σας και θα περάσετε σε
ασφαλή σύνδεση όπου θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής και αποστολής.
Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας
τηλεφωνικά στο 25 020200 εργάσιμες ημέρες και ώρες ή μέσω fax στο
25 028133 όλο το 24ωρο.
Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας εξυπηρετούνται την
αμέσως επόμενη εργάσιμη.
Έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;
Αφού τελειώσετε τη διαδικασία καταχώρησης των στοιχείων του παραλήπτη
και πατήσετε Αποστολή Παραγγελίας, θα εμφανιστεί ένα
μήνυμα που θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία
έχει ολοκληρωθεί. Σε αυτό το μήνυμα αναφέρεται και ο κωδικός της παραγγελίας,
τον οποίο καλό θα ήταν να κρατήσετε.
Λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία μου.Τι μπορώ να κάνω;
Στο eshop Cyprus είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο θέμα της
άμεσης αλλά και σωστής εξυπηρέτησής σας. Αν παρόλα αυτά εντοπίσετε κάποια
παράλειψη στην παραγγελία σας έχετε τρεις δυνατότητες.
- Να μας στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση
sales@e-shop.cy,
όπου θα αναφέρετε ο κωδικός παραγγελίας ή σε τι όνομα έχει γίνει η καταχώρηση
και φυσικά το λάθος που έχει γίνει.
- Να μιλήσετε με έναν από τους πωλητές τις εργάσιμες ημέρες και ώρες
- Να στείλετε fax στο 25 028133, όπου θα γράφετε ό,τι
αναφέρετε παραπάνω για το e-mail
Μπορώ ανά πάσα στιγμή να γνωρίζω σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;
Στην εισαγωγική σελίδα του site μας υπάρχει στην αριστερή μπάρα επιλογών
το κουμπί
Εξέλιξη παραγγελίας. Στο πλαίσιο που θα
εμφανιστεί πρέπει να εισάγετε τον αριθμό της παραγγελίας σας, ο οποίος σας έχει
δοθεί με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Έτσι θα ενημερωθείτε σε ποιο
στάδιο βρίσκεται η διαδικασία.
Παράλληλα έχουμε δημιουργήσει μια ειδική διεύθυνση
feedback@e-shop.cy,
όπου μπορείτε να στείλετε e-mail και αφού αναφέρετε
τον κωδικό της παραγγελίας και το όνομα που έχει γίνει η καταχώρηση, έχετε τη
δυνατότητα να ρωτήσετε για οποιοδήποτε θέμα άπτεται της εξυπηρέτησης της
παραγγελίας σας. Στα e-mails απαντάμε πάντα και άμεσα.
Τέλος μπορείτε να επικοινωνήσετε με κάποιον από τους πωλητές μας
στο τηλέφωνο 25 020200
Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
Ακύρωση παραγγελίας γίνεται με τρεις τρόπους. Και στις τρεις
περιπτώσεις θα χρειαστεί να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή αν δεν τον
έχετε κρατήσει, το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε.Οι τρόποι είναι:
- Με e-mail στο sales@e-shop.cy
- Τηλεφωνικά στο 25 020200
- Με fax στο 25 028133
Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;
Το eshop Cyprus φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων του είναι εγγυημένη και αυτό
ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και διαπερνά όλη τη
λειτουργία της εταιρείας. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό
προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία με δύο τρόπους:
Αναφέρετε στους συνεργάτες μας το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας
και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας
να σας βοηθήσουν.Αρχικά και για να αποφευχθεί άσκοπη ταλαιπωρία θα γίνει
προσπάθεια να λυθεί το τυχόν πρόβλημα τηλεφωνικά. Αν αυτό δεν είναι εφικτό
τότε θα σας δώσει ο συνεργάτης μας ένα κωδικό έγκρισης επιστροφής και εσείς
αναλαμβάνετε να το επιστρέψετε σε εμάς. Η χρέωση σε αυτήν την περίπτωση είναι
του eshop Cyprus αν το πρόβλημα παρουσιαστεί μέχρι και 15 μέρες μετά
την αγορά.
Πέρα από τις 15 μέρες η επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη αν
αυτή γίνει με courier και το eshop Cyprus αν γίνει μέσω ταχυδρομείου.
Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει συνδεθεί στη συνείδηση των καταναλωτών
με τη χρήση πιστωτικής κάρτας. Οι πελάτες-φίλοι του eshop Cyprus
έχουν στη διάθεση τους πολλούς τρόπους πληρωμής για να μην έχουν αυτό το
αίσθημα ανασφάλειας που προκαλεί η χρήση της πιστωτικής. Οι τρόποι αυτοί είναι:
Αντικαταβολή: Με την παραλαβή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει
εξοφλείτε και το οφειλόμενο ποσό στον συνεργάτη που σας έφερε την παραγγελία,
τόσο απλά και ασφαλή.
Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Αφού έχετε συνεννοηθεί μαζί
μας για το ακριβές ποσό που θα περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής,
εξοφλείτε την οφειλή σας στους λογαριασμούς της eshop Cyprus.
Μετά την κατάθεση χρημάτων παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα
λογιστηρίου τηλεφωνικά στο 25 020200 ή μέσω email:
logistirio@e-shop.cy
ή μέσω fax στο 25 028133.
Πιστωτική κάρτα: Αν διαθέτετε πιστωτική κάρτα μπορείτε να
τη χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια μέσα από την φόρμα παραγγελίας μας. Δεν υπάρχει
κανένας κίνδυνος καθώς ακολουθούμε τις τελευταίες εξελίξεις κάθε φορά στο θέμα
της ασφάλειας των συναλλαγών και επιπλέον στα τόσα χρόνια λειτουργίας μας δεν
έχει υπάρξει ούτε μία περίπτωση απάτης ανάμεσα στις χιλιάδες των πελατών μας.
Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου μέσω πιστωτικής κάρτας;
Η διαδικασία εξόφλησης μέσω πιστωτικών καρτών καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες
προδιαγραφές ασφάλειας στον secure server του eshop Cyprus με
κρυπτογράφηση 128 bit - τη μέγιστη που διατίθεται σήμερα.
Επιπλέον το eshop Cyprus, κατά την πρώτη φορά χρήσης
της πιστωτικής σας κάρτας θα σας ζητήσει συμπληρωματικά στοιχεία διασφάλισης
της ταυτότητας του ιδιοκτήτη της κάρτας. Ζητούμε την κατανόησή σας για την
πρόσθετη αυτή επιβάρυνση που αποκλειστικό σκοπό έχει την αποφυγή χρήσης
κλεμμένων πιστωτικών καρτών και την προστασία έτσι των πραγματικών ιδιοκτητών
τους. Τα στοιχεία αυτά ζητούνται μόνο κατά την πρώτη χρήση της κάρτας,
παραμένουν απολύτως εμπιστευτικά και δεν παραχωρούνται σε οποιονδήποτε τρίτο.
Ποιες πιστωτικές κάρτες δέχεστε;
Μπορώ να αγοράσω με δόσεις και αν ναι με τι επιτόκιο;
To eshop Cyprus για να κάνει τις αγορές σας ακόμα πιο ευχάριστες
πέρα από τις πολύ χαμηλές τιμές σας προσφέρει και τη δυνατότητα αποπληρωμής
με όσες δόσεις εσείς θέλετε. Στις αγορές με δόσεις υπάρχει μια ελάχιστη
επιβάρυνση της τάξης του 1% το μήνα.
Πότε θα παραλάβω;
Στο eshop Cyprus η πολιτική μας είναι να παραδίδουμε τις παραγγελίες
το συντομότερο δυνατόν. Και είμαστε υπερήφανοι που έχουμε καταφέρει για εσάς
να ήμαστε οι διαπιστωμένα πιο γρήγοροι στην διεκπεραίωση παραγγελιών και
πάντα με τις καλύτερες τιμές. Έτσι αν η παραγγελία σας είναι μέχρι τις
11 η ώρα το πρωί, θα έχετε την παραγγελία με πιθανότητα 90% την επόμενη
ημέρα σπίτι σας. Πιο συγκεκριμένα:
- Για υπολογιστές που έχετε συνθέσει οι ίδιοι και απαιτείται συναρμολόγηση: 2-3 μέρες
- Για όλα τα υπόλοιπα προϊόντα 24 ώρες όταν είναι άμεσα διαθέσιμα
Πόσο θα μου κοστίσουν τα μεταφορικά;
Το eshop Cyprus ακολουθεί στρατηγική χαμηλού κόστους σε όλα τα
προιόντα και τις υπηρεσίες του κατά συνέπεια έχει πετύχει προνομιακές τιμές
στα μεταφορικά. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις χρεώσεις στους τρόπους αποστολής
Ποιες ημέρες και ώρες παραδίδετε τα προιόντα;
Οι ημέρες παράδοσης είναι Δευτέρα μέ Παρασκευή 10:00-16:00.
Μπορώ να κανονίσω να παραλάβω την παραγγελία μου συγκεκριμένη ώρα
και ημέρα;
Το πρόγραμμα παραδόσεων κανονίζεται από το τμήμα διακίνησης του eshop Cyprus.
Από το τμήμα διακίνησης θα επικοινωνήσουν την προηγούμενη της παράδοσης να
συνεννοηθούν μαζί σας για την ώρα αλλά η ώρα θα είναι συγκεκριμένη βάση του
προγραμματισμού των οδηγών.
Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση που χρειαστώ άμεση βοήθεια για τον
υπολογιστή μου;
Σε επείγουσες περιπτώσεις μπορείτε να καλείτε το service του
eshop Cyprus στο 25 020200. Οι ειδικευμένοι συνεργάτες
μας είναι πάντα πρόθυμοι να σας βοηθήσουν να με οποιοδήποτε πρόβλημα.
Αν το πρόβλημα δεν διορθώνεται μπορείτε να στείλετε το προϊόν στην εταιρεία μας.
Όταν παραλάβω τον υπολογιστή μου θα με βοηθήσει κάποιος να τον
συνδέσω;
Η σύνδεση του υπολογιστή έχει εξελιχθεί αρκετά πια ώστε να μην
χρειάζεται κάποιος ειδικός να τον συνδέσει. Τα manuals που συνοδεύουν κάθε
μηχάνημα θεωρούνται αρκετά. Αν παρόλα αυτά προκύψει κάποιο θέμα μπορείτε να
επικοινωνήσετε με το service του eshop Cyprus και να σας
βοηθήσουν τηλεφωνικά στο 25 020200.
|